Vores kundeservice under COVID-19
Sidst Opdateret: 6/18/20
Hele verden gør deres for at reagere på og tilpasse sig coronavirusset, og vi står sammen for at tackle denne udfordrende situation.
Vi arbejder dag og nat, så du kan komme i kontakt med vores kundeservice.
Imens vi håndterer denne svære situation, forbliver du og vores rådgivere vores førsteprioritet.
Dette kan betyde, at du må vente længere tid end normalt, før vi vender tilbage til dig, og at dit opkald måske besvares på engelsk af en af vores medarbejdere fra et andet kundecenter i Europa.
Vi beklager dybt for enhver ulejlighed.
Vi arbejder dag og nat, så du kan komme i kontakt med vores kundeservice.
Imens vi håndterer denne svære situation, forbliver du og vores rådgivere vores førsteprioritet.
Dette kan betyde, at du må vente længere tid end normalt, før vi vender tilbage til dig, og at dit opkald måske besvares på engelsk af en af vores medarbejdere fra et andet kundecenter i Europa.
Vi beklager dybt for enhver ulejlighed.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |