Kan jeg bytte et produkt?

Sidst Opdateret: 3/4/21

Købt noget fra reebok.dk, du gerne vil bytte til anden størrelse? Følg trinene herunder for hurtigt og let at bytte produkter. Bemærk venligst, at returnering ikke er mulig, hvis du har købt produktet fra en anden Reebok-hjemmeside.   

Hvis du har købt produktet i en fysisk butik, beder vi dig henvende dig dér.

For at bytte dine produkter fra reebok.dk skal du gøre følgende:
1.    Log ind på din konto eller brug ordresporingssiden til at se din ordreinformation.
2.    Tryk på "Gratis størrelsesbytning", og vælg produkterne, du gerne vil bytte. 
3.    Vælg grunden til, du vil bytte, og vælg de størrelser, du har brug for.
4.    Bekræft din bytteordre.
5.    Print din returneringslabel, pak produkterne og afsend pakken. Vær sikker på, du afsender pakken inden for 7 dage for at undgå din størrelsesbytning bliver annulleret.
6.     Så snart, din returnering er blevet skannet af det valgte fragtfirma/postvæsen, vil dine valgte størrelser blive afsendt. Du modtager en bekræftelsesmail om afsendelse af din bytteordre med et tracking-nummer, når den forlader vores lager. Bytteordren afsendes som standardlevering.

Returnerer du også produkter? 
Du kan putte alle produkterne i samme pakke, men brug byttemærket i stedet for returmærket for at fremskynde processen. Vi refunderer dig via samme betalingsmetode, du anvendte ved købet, når vi har modtaget din pakke. Det kan tage op til 14 dage at behandle refunderingen.
 

  • Vi sender dine bytteprodukter til den tidligere oplyste leveringsadresse som standardlevering.
  • Du kan kun bytte et produkt til en anden størrelse. Hvis du vil have en anden farve eller et andet produkt, skal du returnere produktet og afgive en ny ordre. Hvis den ønskede størrelse ikke er tilgængelig under ombytningen, er produktet desværre (midlertidigt) udsolgt.
  • Ombytning er ikke mulig, hvis du har købt et produkt på en anden hjemmeside.
  • Customisede produkter er skabt specielt til dig. De kan ikke byttes. I tilfælde af en produktionsfejl, så kontakt os.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00