Hvorfor kan I ikke sende min ordre?
Sidst Opdateret: 6/18/20
Der kan være nogle få årsager til, at vi ikke kan sende din ordre.
Her er et par af dem:
- De produkter, du bestilte, er udgået fra lager.
- Du bor i et afsidesliggende område, hvor vi ikke kan levere.
- Du har angivet en postboks som din leveringsadresse. Vi kan desværre ikke levere til postbokse, da der skal kvitteres for vores leveringer ved modtagelsen.
- Der kan være opstået et problem med betalingen, da du oprettede ordren.
Hvis du ønsker levering til et andet land, skal du venligst bestille fra landets lokale webside (hvis du ønsker din ordre leveret til Frankrig, skal du bestille på reebok.fr).
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |