Hvordan returnerer jeg mine produkter?
Der findes forskellige returmetoder, afhængig af hvor du har købt dit produkt. Varer, der er købt i Reebok online shop kan kun returneres til os med post via DPD / PostNord. Varer, der er købt i en Reebok butik, kan kun returneres i butikken.
Varer købt i Reebok online shop
Du kan returnere din onlineordre inden for 60 dage efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse. Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 60 dages returperiode den dag, du modtog den sidste pakke.
Vær opmærksom på, at du ikke vil blive opkrævet for fragtomkostninger til din returnering, hvis du anvender det samme fragtfirma, der leverede varen, og du følger vores returanvisninger nedenunder.
Returnering med DPD / PostNord:
- Gå ind på reebok.dk/returneringer. Tryk på "Start din returneringsordre", indtast din email og ordrenummer.
- Pak produkterne eller produktet i den originale emballage, og læg det i kassen sammen med leveringssedlen (den leveringsseddel, der fulgte med din ordre). Hvis du vil returnere varer fra flere ordrer, skal du sørge for at inkludere alle leveringssedlerne.
- Luk kassen ordentligt, og sæt din returlabel oven på det originale forsendelseslabel. Du kan bruge det printede returlabel, der fulgte med i kassen.
- Aflevér din pakke ved et returneringssted. Send dine varer retur med det fragtfirma, der står på dit returlabel for at undgå yderligere forsendelsesomkostninger: PostNord, UPS
- Så snart vi har behandlet din returnering, vil vi påbegynde din refundering. Det kan tage op til 14 dage at få pengene tilbage. Refunderinger til e-gavekort sker via e-mail umiddelbart efter, at returneringen er behandlet.
Hvad er returpolitikken for ansigtsklæderne?
Hvis maskens emballage ikke er brudt, kan den returneres som normalt. Se vores generelle returneringspolitik under "Hvad er betingelserne for returnering? " og "Hvordan returnerer jeg mine produkter? ".
Hvis produktets emballage er brudt, kan det ikke returneres eller refunderes på grund af helbredsårsager, medmindre der er tale om produktionsfejl.
Varer købt i en Reebok butik
Hvis du ønsker at returnere produkter, som er købt i en Reebok-butik, er det bedst at returnere din(e) uønskede vare(r) i samme butik, som du købte dem i. Medbring venligst din kvittering, og vær sikker på at returnere varen inden for 60 dage efter købet. Bemærk venligst, at vi i øjeblikket ikke modtager returneringer i vores butikker af varer, som er købt via vores online shop.
Returpolitik
Du kan læse om regler og restriktioner i vores returpolitik.
Varer købt hos en autoriseret Reebok-forhandler
Hvis du har købt produkter hos en af vores autoriserede forhandlere, bedes du kontakte dem, da de har deres egen returpolitik. Det er ikke muligt at returnere varer i en Reebok butik, hvis du har købt dem i en af vores partneres butikker.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |