Hvor kan jeg finde mit ordrenummer?
Sidst Opdateret: 6/18/20
Få minutter efter vi har modtaget din ordre, sender vi dig en e-mailbekræftelse, der indeholder dit ordrenummer. Hvis du ikke kan finde din e-mailbekræftelse, så kig i dit spam-filter. Hvis du bruger Gmail, skal du se i mappen Promoveringer.
Vær opmærksom på, at hvis du lige har foretaget dit køb, kan det tage op til fem minutter at behandle din ordre, før du får din e-mailbekræftelse.
Hvis der er en stavefejl i den e-mailadresse, du har angivet, vil vi ikke kunne sende dig en e-mail. Men bare rolig, din ordre vil stadig blive behandlet som normalt.
Hvordan kan jeg tjekke statusen på min ordre, hvis jeg ikke har modtaget en e-mailbekræftelse?
Hvis du har betalt dine varer med PayPal, behøver du ikke kontakte os. Du kan finde dit ordrenummer under ‘købsoplysninger’ – det er 3 store bogstaver efterfulgt af et nummer på 8 cifre. Brug dette til at spore din ordre.
Hvordan kan jeg undgå at misse en e-mailbekræftelse?
Før du afslutter din ordre, skal du sørge for, at du har indtastet de korrekte oplysninger. Eller endnu bedre, opret en konto for at gemme alle dine oplysninger sikkert til næste gang, du handler. Du kan også se dine seneste ordrer under 'Min konto’, når du logger ind.
Vær opmærksom på, at hvis du lige har foretaget dit køb, kan det tage op til fem minutter at behandle din ordre, før du får din e-mailbekræftelse.
Hvis der er en stavefejl i den e-mailadresse, du har angivet, vil vi ikke kunne sende dig en e-mail. Men bare rolig, din ordre vil stadig blive behandlet som normalt.
Hvordan kan jeg tjekke statusen på min ordre, hvis jeg ikke har modtaget en e-mailbekræftelse?
Hvis du har betalt dine varer med PayPal, behøver du ikke kontakte os. Du kan finde dit ordrenummer under ‘købsoplysninger’ – det er 3 store bogstaver efterfulgt af et nummer på 8 cifre. Brug dette til at spore din ordre.
Hvordan kan jeg undgå at misse en e-mailbekræftelse?
Før du afslutter din ordre, skal du sørge for, at du har indtastet de korrekte oplysninger. Eller endnu bedre, opret en konto for at gemme alle dine oplysninger sikkert til næste gang, du handler. Du kan også se dine seneste ordrer under 'Min konto’, når du logger ind.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |