Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
Hvad der sker, hvis du returnerer eller annullerer din onlineordre går an på, hvilken type rabatkupon, du bruger.
Du behøver ikke kontakte os hvis:
– Din ordre blev helt annulleret, eller hvis du selv annullerede hele ordren. Rabatkoden vil genaktiveres automatisk efter 24 timer.
– Hvis du brugte en kupon, som gav dig rabat med et beløb (f.eks. 100 kr.) kan kuponen erstattes, hvis du returnerer hele ordren.
– Hvis du delvist returnerede eller annullerede ordren og betalte for ordren med et adidas-gavekort, vil du modtage et tilsvarende beløb på et adidas-refunderingsgavekort via email. Hvis du har brugt en anden betalingsmetode sammen med dit gavekort, så vil refunderingen først lande på den anden betalingsmetode.
Vi kan hjælpe dig med at få en erstatningsrabatkupon, hvis:
– Du brugte en rabatkupon, der gav dig en procentvis rabat (f.eks. 10 %). Rabatkuponen kan erstattes, hvis du returnerer ordren, eller dele af den. Kontakt os venligst.
Ordrefakturaen giver dig overblik over hvordan rabatten er fordelt på enkelte varer. Fakturaen sendes med leveringsbekræftelsen via email, og den kan også findes inde på din konto.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |