Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
Sidst Opdateret: 2/10/23
Brug over 200 kr. og levering er gratis.
Tabellen herunder viser nogle estimerede leveringstider for de tilgængelige tjenester. En forventet leveringsdato vil blive oplyst ved kassen.
Leveringsmåde | tid | Omkostning |
Standard hjemmelevering med PostNord/UPS | 3-4 arbejdsdage | 40 DKK Gratis over 200DKK |
Afhent din ordre ved et PostNord /UPS afhentningssted. | 3-4 arbejdsdage | 40 DKK Gratis over 200DKK |
Ekspreslevering med UPS * | 1-2 arbejdsdage | 109.99 DKK |
Det kan tage ekstra tid for customisede produkter. | +1-2 arbejdsdage |
* Hvis du bor i et område, der har ekspreslevering, vil det være en mulighed ved kassen. Gennemfør din ordre før 16:30 for at få din ordre næste arbejdsdag.
Hvor er min ordre? Hvis du gerne vil tracke din ordre , kan du følge den inde på din ordreinformationsside. Hvis den ikke er blevet afsendt endnu, så er vi allerede i gang med at få den afstendt så hurtigt som muligt. Hvis du har modtaget din forsendelses-e-mail med et PostNord/UPS sporingsnummer (Track & Trace), så følg linket givet i samme email for at se seneste nyt om din ordre. Det kan være, du modtager flere forsendelser som del af din ordre, og hver forsendelse vil have sit eget sporingsnummer (Track & Trace) og email. Forudbestillinger og produkter tilbage på lageret: Bemærk venligst: Produkter, der imidlertidigt ikke er på laget, men kunne forudbestilles, kan have andre leveringstider. Du kan finde mere information her, eller ved at tjekke den estimerede leveringsdato i din ordrehistorik. Ikke hjemme på leveringstidspunktet? Du kan selv følge din levering ved at følge linket, der følger med i forsendelses-emailet fra PostNord/UPS. Du kan evt. videresende pakken til et afhentningssted, ændre leveringsdatoen eller endda få din nabo til at tage imod den. |
Delivery Rules & Restrictions:
Helligdage og lukket lager Ordrer aflagt på eller 1 dag før en helligdag kan have længere leveringstid. |
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |