Hvad er betingelserne for at returnere mit(/-ne) vare(r)?

Sidst Opdateret: 1/29/21

Dette afhænger af, hvor dine produkter blev købt, og hvilken type produkter, de er. 

Returneringer og fortrydelsesret for varer købt i Reebok Online shop 
Den letteste og vores foretrukne måde at håndtere tilbagebetalinger og gratis returneringer af produkter på samme tid er at følge instruktionerne for returnering af produkter. Dog har du ret til at bruge din fortrydelsesret for køb ved at indsende en præcis begrundelse for at trække din købsaftale tilbage. For flere detaljer bedes du læse klausul 2.13 og frem i vores Vilkår & Betingelser.

Du kan returnere din onlineordre inden for 60 dage efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse. Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 60 dages returperiode den dag, du modtog den sidste pakke. For at kunne give dig fuld refundering, skal dine varer returneres i egnet forpakning. Varerne må ikke være brugt mere, end vi kan forvente af dig for at opretholde deres stand, karakteristik og brugsfunktion. Varer købt i Reebok online shop kan ikke returneres eller byttes i en Reebok-butik. 

Bedes du venligst imødekomme følgende forhold:

  • Produktet er i sin originale stand og emballage.
  • Tøj med originale prismærker vedhæftet.
  • Accessories med alle dele af deres originale emballage.
  • Sko er i den originale skoæske.


Vær opmærksom på, at du ikke har fortrydelsesret med customised og personligt tilpassede varer, da de laves kun til dig. Disse varer kan ikke returneres, medmindre de har en produktionsfejl. 

Hvad er returpolitikken for ansigtsklæderne?
Hvis maskens emballage ikke er brudt, kan den returneres som normalt. Hvis produktets emballage er brudt, kan det ikke returneres, refunderes eller byttes på grund af helbredsårsager, medmindre der er tale om produktionsfejl.

Varer købt hos en autoriseret Reebok-forhandler
Forespørgsler om refunderinger for varer købt hos andre forhandlere end officielle Reebok-forhandlere accepteres ikke og godkendes ikke. Hvis du har købt produkter hos vores officielle forhandlere, bedes du kontakte butikken, da de har deres egen returpolitik.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00